Competitia “Învata sa programezi cu Alice”

Adfaber desemneaza cei mai talentati tineri programatori din acest an

ADFABER a organizat în această toamnă cea de-a patra ediție a competiției naționale ,,Învață să programezi cu Alice’’ și a provocat din nou elevii să-și pună imaginația la încercare.

Ca de fiecare dată, concursul sponsorizat de Oracle Academy ajută tinerii din licee sau școli gimnaziale să învețe primele noțiuni de programare cu ajutorul platformei Alice.

În fiecare an elevii care participă sunt tot mai bine pregătiți, iar după ce am analizat atent fiecare proiect înscris și le-am selectat pe cele mai creative, inovative și bine realizate, iată rezultatele:

DimensionScape, Bus Simulator, Sugoi Ball, Călătorie în spațiu, Învățăm matematica cu Alice și Legendele Nordului au fost proiectele cele mai apreciate de juriu la categoria liceu.

Cele 6 echipe au îmbinat perfect creativitatea, gândirea logică și noțiunile de bază ale programării și ne-au arătat cât de ușor este să înveți jucându-te. Echipele participante la categoria gimnaziu ne-au dovedit că prin pași mici, ambiție și perseverență, oricine poate învăța bazele programării. Cursa infernală, Mașina și  Puzzle în Spațiu au fost cele mai bune proiecte și totodată cele care ne demonstrează că elevii români sunt tot mai pasionați de tehnologie.

Testimoniale

Pentru mine, participarea la concursul “Invață să programezi cu Alice” a fost fără dar și poate, o experiență mai presus de așteptări. Când m-am înscris, am avut în minte exclusiv dorința de a depăși rezultatul meu de anul trecut, însă lucrând la proiect și odată cu rezultatul, am înțeles că ceea ce face acest concurs cu adevarat unic și special este chiar această posibilitate de a crea ceva uimitor, din propria-ți imaginație și care să poată fi folosit cu un scop educativ și benefic pentru adolescenții de vârsta mea și nu numaiRareș Avram Câștigătorul premiului I – DimensionScape

Elevii și profesorii au avut oportunitatea de a se înscrie în competiție cu o lecție, joc sau animație, proiect educațional realizat în echipă, folosind platforma Alice 3. În fiecare an, prin competiția “Învață să programezi cu Alice”, elevii români descoperă bazele programării într-un mod creativ și interactiv și îi introduce în lumea digitală, pregătindu-i pentru joburile viitorului.

Participarea la acest concurs a fost o provocare, atât pe partea de programare cât și pe partea creativității, însă a fost o provocare binevenită. Astfel de competiții sunt importante pentru elevi, aceștia putând trăi experiența programării un joc sau a unei animații și a lucrului în echipă de la o vârstă preuniversitară, acest tip de experiențe fiind indispensabile în prezent și în viitor. Vă mulțumim că ne-ați oferit șansa de a participa la acest concursVlad Bucur Câștigătorul premiului I – DimensionScape